آشنایی با محصولات فراسو

برند فراسو

شرکت فراسو، یک شرکت ایرانی است که تخصصی در تولید محصولات دیجیتال دارد. این برند نسبت به قیمتی که محصولاتش دارند، بازده بسیار مناسبی دارد. برند فراسو در زمینه های زیادی فعالیت دارد. در اینجا ما به بررسی تعداد زیادی از محصولات این برند در هر زمینه می پردازیم.

محصولات فراسو:

ماوس ها:

موس فراسو بیاند FOM-3135

ماوس بی سیم بیاند FOM-1377RF

موس بی سیم بیاند FOM-1377RF توسط دانگل کوچک USB به لپ تاپ و یا کامپیوتر متصل می شود و بدون نیاز به نصب نرم افزار به سرعت می توانید از آن استفاده نمایید. برد بی سیم این موس وایرلس تا 10 متر می رسد. این موس دارای 6 دکمه است که دو دکمه برای عملیات Back/ Forward روی آن به کار رفته است تا عملیات سرچ و کار با رایانه برای کاربر راحت تر و سریعتر باشد. با توجه به وجود این دو دکمه می توان گفت که کار کردن با هر دودست با این موس امکان پذیر نخواهد بود.

موس فراسو بیاند FOM-3135

موس FOM-3135 یک موس ارزان و کاربردی را به بازار عرضه کرده است. این موس برای شرکت ها و کمپانی هایی که برای کارمندان خود به دنبال موس معقول با امکانات ساده و قیمت پایین هستند انتخاب خوبی است.

موس با سیم فراسو Beyond FOM-3550

ماوس مدل بیاند FOM-3550 فراسو دارای دقت کافی است و این امر افراد را در انجام کارهای عادی با سیستم خود همراهی می کند.

این موس سه کلید دارد. دو کلید برای کلیک های چپ و راست و یک اسکرول هم برای پیمایش عمودی صفحه تعبیه شده است. فراسو موس با سیم FOM-3550 را به گونه ای طراحی کرده است که شکل و ظاهر متقارنی داشته باشد. به همین دلیل کاربران هنگام استفاده از موس می توانند با هر دو دست خود کار کنند و محدودیتی برای این موضوع وجود ندارد.

کیبورد های برند فراسو:

کیبورد فراسو

کیبورد سیمی بیاند FCR-3990

فاصله و طراحی دکمه های این کیبورد، به گونه ای است که اشتباه های هنگام تایپ را کمتر کرده و همچنین کمترین میزان آلودگی و گرد و غبار به درون دکمه ها نفوذ پیدا می کند. ضربه پذيري کليد ها تا حدود 8 میلیون بار می رسد. تعداد کلید های این کیبورد 108 عدد به همراه 4 عدد دکمه میانبر است. دکمه هایی برای کنترل موسیقی و صوت در بالای صفحه کلید نیز در نظر گرفته شده است.

کیبورد با سیم فراسو Beyond FCR-6185

کمپانی فراسو با طراحی و عرضه صفحه کلید مدل Beyond FCR-6185، کار تایپیست ها و کاربران کامپیوتر را، راحت کرده است. طراحی جزیره ای این کیبورد، باعث افزایش سرعت تایپ می شود. کیبوردهای جزیره ای دارای کلیدهای پهن با فاصله مناسب هستند که باعث می شود کاربران بتوانند به راحتی هر کلید را لمس کنند و احتمال خطای کاربران هنگام تایپ کم و کمتر شود. در نتیجه علاوه بر افزایش سرعت تایپ، متنی با خطای تایپی کمتربه وجود می آید.

کیبورد با سیم فراسو Beyond FCR-3490

کیبورد با سیم فراسو Beyond FCR-3490 دارای 10 کلید میان بر برای انجام امور مختلف نظیر جستجو در اینترنت، کم یا زیاد کردن صدا، پخش یا توقف فیلم و موزیک و… است که باعث می شود دسترسی کاربران به موارد مختلف بیشتر شده و سرعت انجام امور متفاوت برای کاربران افزایش پیدا کند.

صفحه کلید بیاند FCR-3490 همچنین از کلیدهای عددی بهره مند است که انجام محاسبات را برای کاربران ساده تر می کند. چرا که نظیر کلیدهای ماشین حساب همه کلیدهای عددی پیش روی کاربران بوده و کاربران برای استفاده از آن ها مشکلی نخواهند داشت. جنس بدنه این کیبورد از پلاستیک با کیفیت خوب است و در صورت ضربه روی کلیدها برای تایپ، آسیبی به آن ها وارد نخواهد شد.

هدفون ها

هدفون فراسو بیاند

هدست بی سیم فراسو Farassoo FHD-820BT On-Ear

این هدفون بی سیم به کمک فناوری بلوتوث 4.0 به گوشی یا تبلت متصل می شود. هدست FHD-820BT به گونه ای طراحی شده تا کاملا ثابت بر روی سر قرار بگیرد و هنگام فعالیت بدنی و ورزش همراه شما باشد. بر روی این هدفون چند کلید تعبیه شده تا کنترل آن را در اختیار داشته باشید. 

هدفون بلوتوث FHD-820BT فراسو ارگونومیک طراحی شده تا استفاده بلند مدت از آن باعث خستگی در ناحیه سر و گوش ها نشود. هدفون FHD-820BT کاملا ایستا بر روی گوش ها قرار می گیرد و مناسب برای فعالیت های بدنی و ورزش است. این هدفون سبک وزن و انعطاف پذیر می تواند به راحتی در کیف گنجانده شود تا همه جا همراه کاربر باشد.

هدفون فراسو بیاند FHD-880BT

بیاند برای این هدفون بلوتوثی خود باتری قدرتمندی در نظر گرفته است. این باتری با ظرفیت قابل توجه خود، شارژ کافی برای حدود 13 تا 15 ساعت را فراهم می کند. البته باید به این نکته اشاره کرد که میزان شارژ هدفون و مدت زمان کارکرد باتری آن، متناسب با نوع کاربری افراد متغیر خواهد بود. 

کلید روشن و خاموش تعبیه شده روی سری گوشی هدفون باعث می شود کاربران هنگام عدم استفاده از آن، هدفون را خاموش کرده و مانع از مصرف بیش انرژی شوند. برند فراسو، دستگاه خود را به یک نشانگر LED مجهز کرده است. LED تعبیه شده روی هدفون با کاهش میزان شارژ دستگاه، تغییر رنگ می دهد.

مطالب مرتبط:

arman pishahang
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 2