برند کینگ استار را بهتر بشناسیم

برند کینگ استار

کمپانی KINGSTAR کینگ استار سال 2005 در کشور تایوان کار خود را شروع کرد. این برند در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتری، محصولات دیجیتال و حافظه های جانبی فعالیت خود را آغاز کرد. این برند توجه و تمرکز ویژه ایی بر روی کیفیت عالی محصولات تولیدی اش دارد و این یکی از نقاط مثبتی است که این کمپانی را در این بازار پررقابت بالا برده و باعث شده است که یک جایگاه مناسب را بدست بیاورد.

در بخش حافظه های جانبی، این کمپانی توانسته است بسیار قدرتمند ظاهر شود و محصولات متنوع و باکارایی عالی را تولید نماید. هدف کارشناسان کینگ استار این است که قابلیت های جدید و خاص در محصولاتشان دیده شود.

برند کینگ استار

اسپیکر های کینگ استار صدا را با وضوح و قدرت بیشتر تولید می کند و از همین رو محبوبیت دارند. در گذشته برای پخش صدا نیاز به استفاده از کابل بین بلندگو بود اما حالا با اسپیکرهای نسل جدیدتر دیگر نیاز به اتصال هیچ گونه کابل یا سیم به دستگاه ندارید و می توانید به صورت بی سیم کار خود را انجام دهید.

بهترین انواع هدفون Kingstar

کیفیت کارکرد و قیمت ارزان، مهم ترین مزایای هدفون Kingstar به حساب می آید. هدفون های این برند بعد از مدتی کوتاه به بهترین ابزار پخش موزیک برای شما تبدیل می شوند. در ادامه با مهم ترین هدفون های کینگ استار آشنا می شویم.

هدفون روگوشی:

معروف ترین و پرطرفدار ترین نوع هدست بلوتوث کینگ استار، از نوع روگوشی هستند. گوشی های بزرگ این هدست ها به شما امکان نویز کنسلینگ می دهد که مانع از ورود صداهای مزاحم م شود و تجربه فوق العاده ایی در اختیار شما می گذارد. انواع هدفون بی سیم کینگ استار توانایی استفاده از مموری دارند که باعث می شود کار با آن راحت تر شود.

هدست کینگ استار ورزشی:

کینگ استار علاوه بر هدفون های بزرگ رو گوشی، هدست ورزشی نیز می سازد. این هدفون ها، برای هر ورزشی مانند وزنه زدن و دویدن ساخته شده است. مقاومت در برابر عرق، نگهداری عالی شارژ و دکمه های کنترلی فراوان از مهم ترین مزایای این هدفون ورزشی است.

پاور بانک

پاور بانک های کینگ استار جزو پرفروش ترین کالاهای این برند است و با یک نگاه به آن ها می توانید متوجه ظاهر مشابه و هماهنگ آن ها با هم شد. ممکن است افرادی که به دنبال اشیای درخشان می گردد، پاور بانک های این برند مورد پسندشان نباشد. اگر پاوربانک Kingstar را فقط به منظور شارژ موبایل می خواهید، پاور بانک های این برند، شما را مایوس نخواهد کرد.

پاوربانک های کینگ استار به دلیل پذیرش فناوری USB Type-C جزو به روز ترین مدل های موجود در بازار نیز به حساب می آیند و به هین دلیل امکان شارژ بسیاری از گوشی های موبایل و تبلت جدید را بدون نیاز به مبدل و کابل مخصوص، در اختیار شما قرار می دهند.

فلش ها

فلش OTG کینگ استار:

این کمپانی برای برطرف کردن نیاز کاربرانی که با حافظه ناکافی موبایل و تبلت مواجه می شوند، انواع فلش مموری OTG را عرضه کرده است. این فلش ها در قالب فلش مموری تایپ سی Type C یا MicroUSB شاخته می شوند و برخی از آن ها به شکل فلش دو طرفه یا دو منظوره نیز طراحی شده اند.

فلش مموری ضد آب Kingstar:

خرید فلش ضد آب به شما کمک می کند تا اطلاعات ارزشمند خود را از آسیب های روزمره در امان نگه دارید. انواع فلش مموری ضد آب کینگ استار، شما را در این زمینه، همراهی خواهد کرد.

فلش USB3 کینگ استار:

سرعت بالای استاندارد USB 3 سرعت انتقال فایل ها را بسیار بیشتر می کند. با خرید فلش مموری USB3 کینگ استار، می توانید اسناد، فیلم و عکس، موزیک و سایر فایل های خود را با نهایت سرعت، از کامپیوتر یا موبایل، جابجا کنید.

مطالب مرتبط:

arman pishahang
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

21 − 17 =