بهترین برند های اسپیکر

بهترین اسپیکر

انتخاب یک اسپیکر خوب و مناسب بسیار مهم است. اسپیکر ها در مشخصه های مختلف انواع زیادی دارند و تنوع شان نیز بسیار است. اما بهترین برند های اسپیکر کدام است؟

در اینجا ما به بررسی بهترین برند های اسپیکر می پردازیم.

1 . بز bose

برند بز

بز یک برند آمریکایی است که حدود 50 سال است که در بخش های مختلف محصولات صوتی یک برند نام آشنا و قدرتمند است. سال های زیادی که این برند پشت سر گذاشته است، باعث شده است که برخی از بهترین اسپیکر ها را در بازار به نام خود داشته باشد. قدرت و عملکرد بی نظیر بز به آن معناست که ارزش خرید را دارد. بز محدوده بزرگی از اسپیکر ها را، از بلوتوثی و همراه تا ثابت و سایز بزرگ تولید می کند.

2. سنهایزر sennheiser

برند سنهایزر

سنهایزر معمولا کالا های پایه و ایده های جدید به بازار عرضه می کند. اسپیکر های این برند برخی از بهترین تعادل های صوتی را در دنیا داراست. سنهایزر برای هر کسی و برای هر محدوده قیمتی یک محصول دارد. این کمپانی در سال 1945 و در آلمان پایه گذاری شده است و دارای 3000 نیرو است و فقط محصولاتی را تولید می کند که باور داشته باشد به موفقیت بالایی می رسد. اما اکثر محصولات آن ها برای بازار های پیشرفته ساخته شده و احتیاج به هزینه بیشتر دارد.

3. سونی sony

برند سونی

سونی یک برند چند ملیتی است که در همه زمینه های تکنولوژی فعالیت دارد. اسپیکر ها سونی انعطاف پذیری و تنوع زیادی برای همه دارد. سونی نیز در محدوده های قیمتی زیادی کار می کند تا بتواند برای هر فرد یک اسپیکر بسازد که مخصوص خودش باشد. سونی یک شرکت ژاپنی شناخته شده است که حتی شهر خود را به نام شهر سونی دارد. اسپیکر های سونی طراحی خاصی دارند که جلوه زیبایی به آنها می بخشد و یک نو آوری در شکل اسپیکر ها است.

4. کلیپش klipsch

برند کلیپش

در دنیای اسپیکر ها کلیپش یکی از قدیمی تر ها و پیشگامان است. این برند برای عاشقان موسیقی و متخصصان موسیقی است. توجه اصلی آنها بر روی ساخت اسپیکر هایی با تعادل عالی صدا است. این کمپانی در سال 1946 در آمریکا و توسط پال کلیپش پایه گذاری شد. طراحی اسپیکر های کلیپش در طی سال ها تغییر کرده است اما اصول های اولیه این برند را همچنان می توان دید. اسپیکر های قابل حمل کمتر در برند کلیپش دیده می شود و کلا اسپیکر های بلوتوث کمی دارد.

5. پایونیر pioneer

برند پایونیر

پایونیر در سال 1938 در ژاپن و توسط نوزومو ماتسوموتو تاسیس شد. پایگاه اصلی آنها در توکیو است و مسئولیت بازارش را چه در ژاپن و چه در باقی دنیا در دست دارد. این برند مسیر خود را به عنوان یک شرکت تعمیر لوازم صوتی شروع کرد اما امروزه یکی از تولید کنندگان برتر این عرصه است. پایونیر  اعتماد و پشتیبانی مشتریانش را  با تولید برترین اسپیکر ها به دست آورد. پیشرفت آنها به دلیل علاقه شدید آنها برای رقابت با برترین های بازار مانند سونی است. قیمت محصولات این برند نیز بسیار مناسب است.

6. پُلک polk

برند پلک

شرکت پلک که در سال 1972 توسط متیو پلک تاسیس شد، تخصص در ساخت و عرضه اسپیکر و سیستم صوتی ماشین دارد. کم تر بودن عرصه کاری آنها باعث می شود توجه و حساسیت بالایی بر روی کیفیت و جزئیات محصولاتشان به وجود آید. تنوع زیادی در اسپیکر های شرکت پلک وجود دارد که این به آن معناست که شما می توانید برای نیاز خود یک اسپیکر مخصوص پیدا کنید. اسپیکر های پلک با گوگل اسیستنت و الکسای آمازون (google assistant & Amazon Alexa) نیز کار می کنند. این یعنی کاربران می توانند از بروز ترین عملکرد ها و دستورات صوتی استفاده کنند و لذت ببرند.

7.یاماها yamaha

برند یاماها

یاماها نیز یک شرکت ژاپنی است که محصولات صوتی می سازد. اسپیکر های یاماها از نوع بزرگ هستند. این به آن معناست که باید آنها را در یک مکان خاص گذاشت و رها کرد. عدم امکان جابجایی به آن معناست که این برند اسپیکر برای افرادی که اسپیکر را برای سفر می خواهند مناسب نیست.

این لیستی از برترین برند های اسپیکر در دنیا بود. این برند ها همگی بر اساس عوامل مختلف مانند کیفیت صدا، قیمت، تنوع، امکانات مختلف و… بررسی و مقایسه شده اند.

مطالب مرتبط:

arman pishahang
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 5 = 3