محصولات اپل در سال ۲۰۲۰ 

apple logo

راهنمای مطالعه

  • مقدمه
  • اپل در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰
  • محصولات اپل در سال ۲۰۲۰

مقدمه

apple logo

امروزه برند های زیادی ساخت انواع محصولات تکنولوژی را بر عهده دارند. یکی از این برند ها اپل است که سابقه دیرینه دارد. در ادامه با  محصولات اپل در سال ۲۰۲۰  آشنا می شوید.

اپل در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰

apple watch

انتظار می رود که امسال اپل محصول های جدیدی به بازار عرضه کند. این محصولات شامل آیفون ۱۲، یک تلوزیون اپل جدید، یک اپل واچ که می تواند خواب شما را مدیریت کند، اپل یکسری محصول دیگر هم ممکن است عرضه کند مانند تگ های بلوتوث که با آن میتواند محصولات گم شده خود را با آیفون خود پیدا کنید و یا دستگاه شارژر بی سیم. سال پیش سال بزرگی برای شرکت اپل بود. نه تنها این کمپانی با برنامه زمانی خود پیش رفت و ۳ گوشی هوشمند و اپل واچ خود را در سپتامبر ۲۰۱۹ داد، بلکه یکسری سوپرایز دیگر مانند عرضه یک آیپد جدید و دو سری ایر پاد.

اپل در سال ۲۰۲۰

apple logo

امسال نیز برای اپل سال هدفمندی بود. اپل آیپد پرو جدید با سنسور های واقعیت مجازی و یک آیفون ارزان به نام آیفون SE عرضه کرد . اگر شایعات واقعی باشد، اپل سوپرایز های زیادی برای سال ۲۰۲۰ دارد. از جمله اولین گوشی آیفون ۵G که انتظار می رود در پاییز به بازار آید. برخی از محصولات اپل که گفته شده امسال عرضه می شود ممکن است در کنفرانس جهانی تولید کنندگان اپل از آن ها رونمایی شود که در ۲۲ جون برگذار می شود. اپل این کار را در حالی انجام می دهد که خواسته های مشتریان بسیار پایین آمده. دلیل آن هم شیوع ویروس کرونا است. این باعث شده که اپل تقریبا همه فروشگاه های خود را در سراسر دنیا را ببندد و به دور کاری اکتفا کند.

هدف های اپل در سال ۲۰۲۰

  •  عرضه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو
  • عرضه اپل واچ جدید
  • عرضه برنامه ایی که با آن بتوان وسایل گم شده خود را پیدا کنید
  •  عرضه هدفون، یک مسیر جدید برای اپل
  • اپل تی وی (apple TV) با سرعت عمل بالاتر
  • شارژر وایرلس

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو

apple iphone 12 pro

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو که از شبکه های ۵G ساپورت می کنند در دو سایز مختلف می آیند. همانطور که هر سال در سپتامبر اپل سری جدید آیفون های خود را روانه بازار می کند، امسال هم انتظار می رود که آیفون ۱۲ را ببینیم. سوال اصلی این است که آیا امسال هم با تاثیرات منفی کرونا باز هم برنامه پیش می روند؟

اپل چند باری در باره تاخیر عرضه گوشی های ۵G اش حرف زده. چند مجله نیز به این موضوع اشاره کرده اند که ممکن است بخاطر امکان کم بودن مشتری برای آیفون جدید، ممکن است این آیفون با تاخیر عرضه شود. اما چیزی که می دانیم این است که آیفون جدید خصوصیاتی شبیه به آیپد پرو جدید، یعنی اینترنت ۵G، سنسور های ۳-D LiDAR و طراحی منحصر به فرد، خواهد داشت.

اپل واچ جدید

apple watch 2020

اپل هر ساله اپل واچ جدید خود را همراه با آیفون های جدیدش به بازار عرضه می کند، پس امسال هم به احتمال زیاد همین گونه خواهد بود. بزرگترین پیشرفتی که این اپل واچ نسبت به نسخه های قبلی خود دارد اضافه شدن تکنولوژی مدیریت خواب است. این تکنولوژی بر روی رقبای اپل واچ بوده است و الان زمان آن رسیده که اپل هم با آن ها رقابت کند. مجله ۹To5Mac می گوید ممکن است اپل واچ بعدی تواناییی اندازه گیری میزان اکسیژن خون را هم داشته باشد. نسخه بعد اپل واچ با کارکردی بهتر و سریعتر و قدرتی بیشتر در ضد آب بودن خواهد آمد.

برنامه ایی که با آن بتوان وسایل گم شده خود را پیدا کنید

اپل مدت هاست بر روی برنامه ای کار می کند که « بتوان اشیاء گم شده را پیدا کرد. این کار به احتمال زیاد به وسیله یک تگ بلوتوث کوچک کار می کند که به وسایلی که به راحتی گم می شوند وصل می شود و به وسیله برنامه Find My آیفون می توان آن را رد یابی کرد.

هدفون، یک مسیر جدید برای اپل

apple headphone

ایر پادهای اپل بسیار مشهور و محبوب هستند. اما این کمپانی در حال کار بر روی یک هدفون بزرگ که روی سر گذاشته می شود است. اپل با ساخت این محصول می خواهد با bose  و sennheiser رقابت کند. این محصول به احتمال زیاد جایگزینی خوب برای  برند بیتس (beats) خواهد بود. این محصول احتمالا در نیمه اول ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد و احتمالا طراحی شبیه به اپل واچ خواهد داشت. این محصول نیز شبیه به ایر پاد اپل بر اساس اینکه آن را پوشیده باشید یا نه موزیک شما را قطع و وصل می کند.

اپل تی وی (apple TV) با سرعت عمل بالاتر

apple tv

اپل ممکن است امسال یک تلوزیون جدید نیز بسازد. اپل از سال ۲۰۱۷ که تلوزیون ۴K خود را که با پردازنده ای شبیه به آی پد هایش کار می کردند عرضه کرد، تلوزیون دیگری نداده است. امسال این تلوزیونی که احتمال ساختش می رود، با پردازنده های آیفون های اخیر این شرکت کار خواهند کرد.

شارژر وایرلس

اپل می خواهد یک شارژر بی سیم کوچک برای محصولات اپل بسازد. این محصول جایگزینی برای طرح ایر پاور (air power) بود که سال پیش باید به بازار می آمد ولی به دلیل بالا بودن استاندارد های این شرکت و به دلیل اینکه نمی توانست ۳ دستگاه را هم زمان شارژ کند این طرح اجرا نشد.

مطالب مرتبط:

  • برای خواندن مطالب بیشتر به بلاگ ما به ادرس panapc.ir مراجعه کنید.
  • برای خرید انواع محصولات تکنولوژی به وب سایت panapc.ir مراجعه کنید.
  • مایکروسافت سرفیس

منبع:

www.businessinsider.com

کارشناس پانا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 1 =