محصولات برند ای فورتک a4tech

برند ای فورتک

برند ای فورتک

ای فورتک (A4TECH) یک شرکت تایوانی مطرح در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری و همچنین گیمینگ است که محصولاتش مطابق استانداردهای جهانی بوده و طرفداران زیادی در جهان دارد. ای فورتک برندی پیشرو در محصولات دیجیتالی مخصوصا لوازم جانبی کامپیوتر است. در این مطلب ما به بررسی برخی از محصولات این برند بپردازیم.

ای فورتک

تاریخچه ایی کوتاه

کمپانی ای فورتک (A4TECH) در سال 1987 در شهر تایپه، کشور تایوان تاسیس شد. این کمپانی کار خود را با هدف تولید محصولات جانبی کامپیوتر آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان یک رهبر جهانی در زمینه تولید محصولات جانبی کامپیوتر شناخته می شود و کانال های توزیع موفقی در بازار جهانی، به راه انداخته است.

امروزه شرکت‌ها و برند های زیادی در کار تولید لوازم و تجهیزات جانبی و سخت افزار کامپیوتر  هستند اما از میان آنها تنها تعداد انگشت شماری هستند که به نام و آوازه‌ای جهانی دست می‌ یابند و محصولات خود را به سرتاسر جهان ارسال می‌ کنند. این امر تنها با تولید محصولات قابل اعتماد و مورد پسند کاربر و البته با استانداردهای جهانی امکان پذیر است. برندی همچون ای فورتک (A4TECH) این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده و توانسته است به موفقیت قابل توجهی در دنیا دست یابد. موفقیتی که باید آن را مدیون سال‌ ها تحقیق، توسعه و بکارگیری نوآوری و استفاده از ایده های نو در محصولاتش دانست.

شرکت ای فورتک با یک تیم عالی تحقیق و توسعه، محصولات پیشرفته ای را روانه بازار کرده است تا به موفقیت های بالایی برسد. خوب است بدانید کمپانی ای فورتک دارای چندین گواهی ثبت اختراع و ایجاد نوآوری در کالا ها از جمله No-lag, Channel-lock, Double-click, 16 Gestures, 4-Way wheel, V-Track, Optical Switch و سوییچ نوری است و سیستم تولید این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001 TUV است. گرچه این برند محصولات دیجیتال متنوع و زیادی تولید می کند، اما تمرکز اصلی این برند بر روی تولید ماوس و کیبورد است.

سری بلودی

در سال 2011 میلادی کمپانی ای فورتک، برند جدیدی به نام بلودی (Bloody) را به وجود آورد. بلودی این روزها به یکی از معروف ترین برندها در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ (gaming) تبدیل شده است. کیبورد و ماوس های بلودی با آرم مخصوصی که دارند، در میان گیمرهای حرفه ای در سرتاسر جهان معروف است. برخی از نو آوری های ای فورتک در سری محصولات بلودی اش واقعا زیبا و کاربردی است. محصولات سری بلودی در ایران و گیمر های ایرانی نیز محبوبیت و فروش بالایی دارد.

سری بلودی

انواع ماوس

انواع ماوس گیمینگ A4tech:

ماوس های مخصوص بازی این شرکت از بهترین ماوس ها برای هر گیمری هستند. قیمت این ماوس های گیمینگ اگر چه ممکن است کمی بالاتر از ماوس های معمولی باشد اما به دلیل مزایای آن، ارزش خریدن را دارد.

انواع ماوس بی سیم A4tech:

حذف سیم و کابل از میز کار شما، مهم ترین و برترین مزیت خرید ماوس های بی سیم است. ماوس های بی سیم ای فورتک به دانگل وایرلس ۲.۴ گیگاهرتزی مجهز شده اند که پس از وصل شدن به کامپیوتر، بدون نیاز به نصب درایو، بتوانید از آن استفاده کنید. انواع ماوس بیسیم این شرکت ممکن است به دکمه تنظیم سرعت نیز مجهز باشند تا کار گرافیکی و گیمینگ برایتان آسان تر و برای دست شما مناسب تر شود.

انواع ماوس سایلنت A4tech:

یکی از جالب ترین انواع ماوس های A4tech، ماوس سایلنت یا بی صدا است. این نوع در انواع بی سیم و با سیم ساخته می شود. دکمه های این موس ها صدای بسیار کمی تولید می کنند و به همین دلیل برای استفاده به همراه لپ تاپ در فضای کتابخانه یا خوابگاه، گزینه های فوق العاده مناسبی هستند.

انواع کیبورد

کیبورد ای فورتک

کیبورد های ای فورتک با سیم:

در صورتی که به دنبال خرید کیبورد ای فورتک ارزان قیمت هستید و وجود سیم، برای شما مهم نیست، خرید کیبورد سیمی ای فورتک انتخاب خیلی خوبی برای شما می باشد. این مدل ها ممکن است به کلید های میانبر و مولتی مدیا نیز مجهز باشند که استفاده از کامپیوتر را بسیار آسان می کند.

 کیبورد بیسیم:

تمیز و مرتب بودن میز کار، برای بسیاری اهمیت زیادی دارد این افراد بهتر است کیبورد های بی سیم خرید کنند. کیبورد های وایرلس ای فورتک معمولا با یک جفت باتری نیم قلمی کار می کنند و از دانگل بی سیم 2.4 گیگاهرتزی برای اتصال آسان و بی دردسر به کامپیوتر استفاده می کنند .

مطالب مرتبط:

arman pishahang
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + = 24