معرفی ایرپاد تسکو مدل TH5356-TWC

ایرپاد تسکو

در این قسمت می خواهیم محصول نسبتا جدید شرکت تسکو با عنوان ایرپاد تسکو مدل TH5356-TWC را معرفی کنیم.

همانطور که می دانید ایرپاد در اصل یک هدفون لوکس است که به صورت وایرلس عمل می کند با سایز کوچیک و وزن کمی که دارد برای استفاده و در دسترس قرار داشتن راحتی بیشتری برای کاربر فراهم می کند. از طریق ایرپاد می توانید هم قابلیت تماس تلفنی را داشته باشید و هم از گوش دادن به موسیقی خود لذت ببرید.

این محصول جدید تسکو با طراحی زیبا و جذاب است که همانند سایر ایرپاد ها دارای یک محفظه همراه است؛ مشکی رنگ با لوگوی تسکو که از پلاستیک ساخته شده و وزن زیادی هم ندارد و وظیفه این کیس هم جهت نگهداری از ایرپاد است و هم برای شارژ کردن (یک باتری جداگانه درون کیس نگهدارنده ایرپاد وجود دارد که به عنوان پاوربانک عمل می کند و گوشی ها با قرار گرفتن در آن شارژ می شوند) گوشی ها مورد استفاده است.

ایرپاد تسکو مدل TH5356-TWC

در ادامه باید گفت این محصول  قابلیت سازگاری با دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف را دارد یعنی هر دستگاه مجهز به بلوتوث، قابلیت اتصال به این دیوایس را داراست. به طوریکه از طریق بلوتوث به گوشی و یا تبلت وصل می شود و از طریق بلوتوث ورژن 5.0  تا فاصله 10 متر مشکلی در ایجاد ارتباط وجود ندارد.

از مشخصات این محصول تسکو مدل 5356 می توان به LED کوچکی اشاره کرد که برای نشان دادن وضعیت است به طوریکه هنگام شارژ شدن چشمک می زند و بعد ازینکه مدت شارژ به اتمام می رسد به طور خودکار خاموش می شود و چون ظرفیت باتری هر گوشی ایرپاد 500 مگاهرتز است برای مدت زمان  سه ساعت مکالمه شارژ خواهید داشت؛ ناگفته نماند که برای شارژ کردن کیس  به مدت دوساعت  و خود ایرپاد ها هم یک ساعت زمان لازم است.

ایرپاد تسکو مدل TH5356-TWC

از ویژگی های دیگر این ایرپاد می توان به قابلیت پشتیبانی از دستیار هوشمند و سیری نام برد.  همچنین یک دفترچه راهنما برای استفاده محصول و یک کارت گارانتی تسکو (گارانتی 12ماهه توسن سیستم) را به همراه دارد.

این ایرپاد مناسب برای کسانی است ک به دنبال یک محصول باکیفیت، با دوام و با قیمتی مناسب می باشند .

leylikateb9
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

30 + = 38