اپلیکیشن‌ های پرکاربرد موبایل در گوگل

mobile app

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • مرورگر Brave
  • مرورگرFirefox
  • مرورگر Microsoft Edge
  • Facebook
  • WhatsApp

مقدمه

فروشگاه Google Play بیش از ۲٫۹ میلیون برنامه دارد ما ۱۰ اپلیکیشن برای موبایل اندرویدی شما انتخاب کرده ایم. بنابراین می توانید به راحتی نوع برنامه هایی را که می خواهید پیدا کنید.

۱۰ اپلیکیشن‌ های پرکاربرد برای گوشی های اندروید

 مرورگر Brave

brave browser

 میزبان بسیاری از ویژگیها با هدف محافظت از امنیت و حفظ حریم خصوصی شما در وب است. به عنوان مثال شامل مسدود کننده های داخلی برای تبلیغات، پاپ آپ، اسکریپت ها و کوکی های شخص ثالث است. این اپلیکیشن حتی الامکان HTTPS Everywhere را پیاده سازی می کند، بنابراین می توانید از ایمنی اتصال به سایت ها اطمینان حاصل کنید.

مرورگر Firefox

Firefox

این مرورگر از پرکاربردترین اپلیکیشن ‌ها در گوشی های اندرویدی محسوب می شود. موزیلا در مورد نحوه جمع آوری داده های شما نکته مهمی را بیان می کند. این اپلیکیشن‌ با یک مکمل کامل از تنظیمات امنیتی همراه است از جمله گزینه ای برای محافظت از اطلاعات شما در برابر تبلیغ کنندگان و یک حالت مرور خصوصی. مانند نسخه دسکتاپ، Firefox برای موبایل دارای انتخابی قوی از افزونه ها، مدیریت عالی تب و صفحه شروع پویا برای بوک مارک ها و آخرین عناوین است. حتی می توانید تنظیمات، سابقه و برگه ها را با نوع دسکتاپ همگام سازی کنید

مرورگر Microsoft Edge

microsoft-edge

به شما اجازه می دهد تا به راحتی صفحات وب، نشانک ها و تاریخچه مرور بین دستگاه Android خود و مرورگر Edge را بر روی دسکتاپ خود همگام کنید. از ویژگی های برتر مرورگر تلفن همراه می توان به نمای خواندن یکپارچه، رتبه بندی اخبار (توسط News Guard) و مسدود کننده محتوا (طراحی شده توسط Adblock Plus) اشاره کرد. می توانید با استفاده از صدای خود با انتخاب یک عکس با بینگ جستجو کنید. همچنین از طریق برنامه Microsoft Rewards امتیاز کسب کنید. هر دو تم تاریک و نور مایکروسافت Edge بسیار زیبا به نظر می رسند و به راحتی می توانند حرکت کنند.

Facebook

facebook

مشکلی که در اکثر پیام رسان های موبایل وجود دارد، ترغیب دوستانتان برای ثبت نام است. اما احتمال این است که بیشترافرادی که می شناسید در حال حاضر در فیس بوک هستند. این مفید است، زیرا اپلیکیشن‌ Facebook Messenger خارق العاده، ساده و تمیز است. به راحتی تماس صوتی و تصویری را کنترل می کند.

linkedin

linkedin

اکثر مردم با LinkedIn آشنا هستند. مطمئناً صفحات نمایه مهمی وجود دارد که تجربه کاری شما و ابزارهای مفید برای شبکه سازی را نشان می دهد. اما این سرویس هم اکنون شامل معیارهای بازدید کننده و خبرنامه برای احساسات اجتماعی تر است. همچنین گاهی اوقات تنها راه گپ زدن با شرکتی که می خواهید با آن ارتباط برقرار کنید را آسان می‌کند.

اپلیکیشن Snap chat

با اسنپ چت شما به سرعت عکس می گیرید و با یک یا چند دوست عکس می گیرید. این برنامه همچنین از اسنپ ویدیویی و همچنین تماس صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. نکته این است که هر چیزی که ارسال می کنید بعد از یک روز ناپدید می شود. این فقط یک راه سرگرم کننده و زودگذر برای به اشتراک گذاشتن دنیای اطراف شماست.

signal

برنامه های زیادی در خارج از کشور وجود دارد که به امنیت و حفظ حریم خصوصی می‌پردازند. اما سیگنال با هدف اینکه مردم بتوانند به راحتی ارتباط برقرار کنند ایجاد شده است. برنامه Signal یک جایگزینی کامل برای تلفن و پیام کوتاه مشتری است. (هرچند که به عنوان یک برنامه مستقل نیز برای ارسال و دریافت تماس و پیام های رمزگذاری شده کار می کند.)

Textra

یک جایگزین عالی برای پیام های اندرویدی است. این برنامه شامل هزاران گزینه سفارش سازی بصری است. با برنامه پیام رسانی، از جمله رنگ تماس های سفارشی، سبک های حباب متن و نمادهای اعلان. علاوه بر این، از ویژگی های اضافی مانند برنامه ریزی متن، امکان لیست سیاه مخاطبین و گزینه تغییر نام مکالمات گروهی برخوردار هستید. Textra همچنین دارای حالت های نور و تاریکی عالی است.

اپلیکیشن‌ WhatsApp

واتسآپ در دنیای گسترده تکنولوژی از پرکاربردترین اپلیکیشن ‌ها محسوب می شود. این پیام رسان یکی از موفق ترین آنهاست که یک پایگاه کاربرعظیم و اختصاصی را به خود اختصاص می دهد. به یک نسخه وب یکپارچه اضافه می‌کند که به کاربران امکان می دهد چت های خود را به رایانه منتقل کنند. اخیراً این برنامه متعلق به فیس بوک توسط پیام های رمزگذاری شده توسط ذهن پشت سیگنال تقویت شده است.

Photoshop

با وجود افکت، کنترل لایه ها، ابزار طراحی و کولاژ، استودیوی عکس PicsArt می تواند با Photoshop رقابت کند. یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اندروید است. هنگامی که به دنبال عکس گرفتن ازعکس های هوشمند خود به سطح بعدی هستید، این برنامه را جستجو کنید.

اپلیکیشن‌ Snapseed

 این اپلیکیشن‌ خط بین ویرایشگر تصویر تمام عیار و برنامه فیلتر همه را در یک بسته براق و جذاب قرار می دهد. از همه بهتر، میزان کنترلی است که در مورد نحوه اعمال فیلترها و جلوه ها بر روی تصاویر شما به شما می دهد. حتی به شما امکان می دهد ویرایش های غیر قابل ویرایش را در پرونده های دوربین خام ایجاد کنید و تنظیماتی را در میزان قرار گرفتن در معرض و جزئیات ایجاد کنید.

مطالب مرتبط

  • برای خواندن مطالب بیشتر و خرید محصولات دیجیتال می توانید به وب سایت panapc مراجعه کنید.
کارشناس پانا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 6