معرفی اسپیکرهای تسکو

شرکت تسکو

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • اسپیکر بی سیم
  • اسپیکر Boomber Black
  • Joise boom
  • اسپیکر تسکو

مقدمه

speaker tsco

شرکت تسکو توانسته به پیشرفت روز افزونی در جهت ساخت و فروش محصولات کامپیوتری و به طور اختصاصی با اسپیکر نائل شود. این شرکت توانسته شهرتی جهانی در زمینه‌ی تولید تکنولوژی کسب کند. در ادامه با ما باشید تا در این سایت و مقاله‌ی پیش رو به معرفی اسپیکر تسکو آن هم از نوع با کیفیت بپردازیم.

اسپیکر تسکو بی سیم Blutooth

اسپیکر تسکو بی سیم Blutooth

اسپیکر بی سیم از طریق Bluetooth به صورت بی سیم به دستگاه تلفن همراه شما متصل می شود و دارای بند حمل دستی است. بلندگو بلوتوث Juice Jumbo Marshmallow کم حجم و سبک است. این اسپیکر قابل حمل به شما امکان می دهد آهنگ های مورد علاقه خود را بدون نیاز به اتصال اصلی پخش کنید. می‌تواند به صورت بی سیم با هر دستگاه بلوتوثی متصل شود. این بلندگو با ماندگاری باتری یا حداکثر ۱۰ ساعت دارای یک تسمه حمل مفید است.

اسپیکر Kitsound Boombar  Black

اسپیکر Kitsound Boombar  Black

اسپیکر boombar قابلیت بلوتوث و اتصال از راه دور به وسیله‌ی یک درگاه و کابل ۳٫۵ میلیمتری که در آن گنجانده شده است. شما می‌توانید به راحتی با یک دستگاه جفت کنید و هر لحظه به موسیقی خود گوش دهید.این اسپیکر قابل حمل دارای یک دسته نگهدارنده است. از کیس محافظ برای حمل موسیقی استفاده می‌کند که می‌تواند نهایت لذت را به ارمغان آورد.

در طول روز بیست ساعت شارژ را نگه می‌دارد بنابراین می‌توانید تا بیست ساعت از پخش صوتی لذت ببرید. همچنین با قرار گرفتن یک میکروفون داخلی با بلندگو کوچک می‌توانید تماس با کیفیت بالایی را تجربه کنید. قابل توجه اینکه موسیقی در هنگام تماس تلفنی متوقف می‌شود و در زمان قطع تماس دوباره وصل می‌شود.

اسپیکر Joise boom

speaker

اسپیکر جویس بوم دارای جک صوتی داخلی می باشد. سازگار با تمام دستگاه های فعال شده Bluetooth® مانند تلفن همراه، تبلت و پخش کننده های MP3. ایده آل برای خانه، مسافرت و جشنواره ها. می توان از طریق Bluetooth® یا از طریق جک ۳٫۵ میلی متری دستگاه شما به بلندگو استفاده کرد.

با این اسپیکر می‌توانید موسیقی خود را در حال حرکت با بلندگوی قابل حمل Juice® Boom پخش کنید و لذت ببرید. برای پخش موسیقی از دستگاه های خود، بین اتصال بلوتوث بی سیم Bluetooth® و یک جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری داخلی استفاده کنید. عمر باتری به طور معمول ۱۰ ساعته در خارج از خانه و موسیقی، این بلندگو Juice® Boom با دستگاه پخش تلفن همراه، تبلت و MP3 شما سازگار است.

اسپیکرBNIP Mini Speaker Wireless

mini speaker

بلندگو کوچک صورتی با قابلیت بلوتوث بی سیم اندازه: قد و عرض محصول ۶٫۰ در ۶٫۱ میباشد با عمق ۴٫۴ و به وزن ۰٫۹اسپیکر مینی نیپ دارای یک ویژگی خاص جمع و جور و قابل حمل همانطور که گفته شد از اتصال Bluetooth® پشتیبانی می کند. و ورودی کمکی برای اتصال دستگاههای صوتی خارجی میباشد.باتری قابل شارژ Li-ion با عمر ۴ ساعت و نوع باطری یون لیتیوم و قابل شارژ، عمر باتری ۴ ساعت است منبع تغذیه N / A.

تجربه سرگرمی قابل حمل خود را با این بلندگو کوچک Bluetooth® از تسکو بهبود دهید. در طراحی کم حجم و اینکه بلندگو از نظر ظاهر و صدا هر دو پر جنب و جوش است.با پیش بینی صدای خارق العاده، بلندگو قابل حمل از اتصال Bluetooth® برای پخش یکپارچه محتوای صوتی مورد علاقه خود بدون محدودیت سیم پشتیبانی می کند. از طرف دیگر، بلندگو برای اتصال به دستگاه های صوتی سیمی از یک ورودی کمکی نیز برخوردار است.

تغذیه بلندگو یک باتری لیتیوم یونی قابل شارژ است که حداکثر ۴ ساعت پخش بی سیم را با یک بار شارژ دریافت می کند.

اسپیکر sharpGXBt18 Bluetooth blue

speaker

بلوتوث به شما امکان می دهد تا صوتی را از طریق تلفن هوشمند، تلفن همراه، رایانه لوحی (یا دستگاه بلوتوث دیگر) به صورت بی سیم پخش کنید و از طریق میکروفن داخلی با پاسخگویی تماس بگیرید.دکمه های لمسی شیک اجازه می دهد کنترل ساده و آسان صدا و لیست های پخش و پاسخ به تماس را بدون نیاز به دسترسی به تلفن خود انجام دهید.

اسپیکر gxbt یک حلقه دارد که به شخص این امکان را می‌دهد تا آن را به کوله پشتی، دوچرخه و یا چیزهای دیگر وصل کرده و با خود حمل کند. با جدیدترین فنآوری یون لیتیوم، باتری قابل شارژ داخلی و تا ۱۰ ساعت دوام می آورد. کابل شارژ USB (شامل) شارژ سریع را مشکلی ایجاد نمی کند.

بهترین استریو کلاس در سطح صدای استریو از بلندگوهای بلندگو با کیفیت ۲ ۷ ۷W RMS که بیش از ۹۰ دسیبل را ارائه می دهند. با این وجود قدرت کیفیت را به خطر نمی اندازد و پردازش پیشرفته سیگنال دیجیتال تولید صدای صاف و شفاف را تضمین می کند. بنابراین شخص قادر است هر جزئیات را با هر حجم صدا بشنود. تقویت باس روانی صوتی و رادیاتورهای باس منفعل ۲ x عملکرد فوق العاده ای با فرکانس پایین را ارائه می دهند که ایده آل برای زمان مهمانی است.

مطالب مرتبط

  • برای  خرید محصولات دیجیتال می توانید به وب سایت panapc مراجعه کنید.
  • شما می توانید برای خواندن مطالب بیشتر به وب سایتpanapc مراجعه کنید.
کارشناس پانا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =