معرفی برند a4tech

A4TECH

راهنمای مطالعه:

  • معرفی برند گیمینگ ای فورتک
  • انواع موس با برند ای فورتک
  • کیبورد های با کیفیت با برند ای فورتک
  • موس پد ای فورتیک

معرفی برند گیمینگ ای فورتک

مقدمه:

A4Tech

برند ای فورتک یکی معتبرترین برندها در زمینه تجهیزات گیمینگ می باشد و محصولات متنوعی در این زمینه به بازار ارائه کرده است که در زمینه تولید تجهیزات مربوط به کامپیوتر در رابطه با گیمینگ نیز فعالیت دارد شرکت های طراحی و تولید قطعات و تجهیزات بازی بسیار زیاد هستند.

ولی آنهایی که از  نظر کاربران بهترین خدمات را ارائه می‌دهند انگشت شمار هستند و آوازه ی زیادی در بازار قطعات بازی به دست آورده اند که در این مقاله در رابطه با تجهیزات برند ای فورتک و داستان این برند توضیحاتی را خدمت شما ارائه می دهیم پس تا انتها همراه ما بمانید.

تاریخچه برند ای فورتیک

a4tech

با توجه به اینکه برند ای فورتک تمامی نکات بین المللی در رابطه با استانداردهای جهانی برای تجهیزات خود را در مد نظر قرار داده است توانسته  جایگاه مناسبی در زمینه تولید قطعات بازی گیمینگ در اختیار کاربران قرار دارد و البته محبوبیت زیادی در این زمینه بدست آورد.

برند ای فورتک فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷ شروع کرد و توانست اولین شرکت تایوانی باشد که بهترین قطعات را در زمینه گیمینگ به بازار جهانی ارائه کند برند ای فورتک تا کنون توانسته است تجهیزات جانبی زیادی برای انواع کامپیوترها به بازار ارائه کند.

برند معتبر ای فورتک که توانسته  چندین اختراع را به ثبت برساند و یک شرکت ایده پرداز و نوآور نیز ‌می باشد باعث احترام خیلی از برندهای معتبر تولید کننده تجهیزات گیمینگ است برند ای فورتک  قطعات زیادی را با کیفیت بسیار عالی در اختیار کاربران قرار داده است.

از بهترین قابلیت‌ های که شرکت برند ای فورتک دارد این است که توانایی این را دارد که ماهیانه تعداد ۲ میلیون قطعه را تولید و به بازار ارائه کند که خود یکی از بهترین قابلیت های این شرکت می باشد .

از جمله محصولاتی که برند ای فورتک ارائه می کند عبارتند از:

a4tech

 موس ، کیبورد ، کامپیوتر ، وب کم و سایر قطعات خروجی مانند اسپیکر و دستگاه های گیمینگ البته این شرکت در رابطه با تولید هدست های با کیفیت نیز فعالیت می‌کند و بهترین قطعات در این زمینه را تولید می کند.

برند ای فورتک آنقدر در بین برندهای دیگر محبوب می باشد که در سال ۲۰۱۱ به تولید قطعات گیمینگ با برند بلودی مشغول شد و توانست با این برند نیز بهترین جایگاه را در صنعت گیمینگ بدست آورد.

برخی از تجهیزات و قطعاتی که برند ای فورتک تولید می‌کند:

۱: انواع موس با برند ای فورتک از نوع گیمینگ که دارای انواع بیسیم ، سیم دار هستند.

موس a4tech

 این محصول دارای طراحی های بسیار زیبا و شیک به بازار ارائه میشود و توانسته رضایت تمام سلیقه ها را جلب کند.

۲: تولید کیبورد های با کیفیت با برند ای فورتک

keyboard a4tech

طراحی شیک و زیبا که برای استفاده گیمر ها و تایپیست ها به کار گرفته می‌شود و انواع مدلهای سیم دار و بیسیم را تولید می‌کند و توانسته جایگاه مناسبی را در بازار در این زمینه نیز به خود اختصاص دهد .

کاربرانی که فعالیت زیادی در زمینه ی گیمینگ دارند بهترین برند را برند ای فورتک معرفی کرده اند چرا که سرعت بازیکن در بازی مستلزم استفاده از بهترین تجهیزات است و در صورتی که دکمه های کیبورد دیر عمل کند برای بازیکن جالب نخواهد بود .

به همین منظور برند ای فورتک کیبورد گیمینگ با کیفیتی را ارائه کرده است که سرعت کلیدها بسیار بالا است و عکس العمل بازیکن در بازی بسیار زیاد می شود.

۳:محصول دیگری که فروش بالایی در برند ای فورتک دارد موس پد می باشد.

پد موس

موس پد وظیفه مهمی در به حرکت درآوردن موس دارد باید بهترین عملکرد را برای ایجاد کند و البته موس بر روی این پد لرزش نداشته باشد.

بازی های کامپیوتری:

بازی کامپیوتری

در بازی های کامپیوتری حرکت موس بسیار حیاتی هستند و بازیکن پس از حرکت باید موس را به طرف معین بچرخاند و در صورتی که موس پد نتواند عملکرد موس را به خوبی تشخیص دهد می تواند سرعت بازیکن در بازی را پایین بیاورد و همین دلیل برند ای فورتک در این زمینه بهترین موس پد را ارائه کرده است و بازیکنان نیز رضایت بالایی از این پد دارند.

موس پد LED A4TECH

موس پد LED A4TECH

برخی از انواع این موس پد ها دارای تجهیزات نورپردازی LED ویژه زیبایی دارند که برای بازیکن در حین بازی فضای زیبایی را ایجاد می کند نورپردازی LED بدون اینکه به چشمان بازیکن آسیب بزند فرایند بازی را برای بازیکن سرگرم کننده تر می کند.

هدست ای فورتیک

هدست A4TECH

 کیفیت صدا در زمان بازی می‌تواند فضای بازی را بسیار سرگرم کننده و هیجان بازی را زیاد کند  در صورتی که بازیکن تمایل داشته باشد از هدست استفاده کند بهترین برندی که می‌توان به او معرفی کرد برند ای فورتک می باشد چرا که کیفیت صدا در زمان بازی بسیار بالا می باشد و بازیکن می تواند بیشترین لذت در این بازی را داشته باشد.

هدست برند ای فورتک دارای انواع مدل های بلوتوثی، سیم دار و بیسیم است و قیمت آنها نیز بسیار مناسب هستند و همه بازیکنان می توانند از کیفیت بالای این تجهیزات بازی برخوردار باشند.

کلیدواژه : a4techای فور تک
کارشناس پانا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + = 15