بهترین کیبورد های سادیتا

بهترین کیبورد های سادیتا

برند سادیتا

برند سادیتا از کمپانی کی سان که در سال ۱۳۸۶ فعالیتش را در زمینه تامین قطعات کامپیوتری و بهبودی دانش فنی محصولات ICT آغاز کرد. یکی از محصولات این برند ایرانی، کیبورد های مرغوب و بسیار به صرفه آن است. کیبورد های سادیتا که اغلب حالت اداری دارند، معمولا با قیمت پایینی به بازار عرضه می شوند.

کیبورد ها یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی کامپیوتر ها هستند که به دو نوع با سیم و بی سیم تقسیم می شوند. کیبورد های سادیتا ویژگی های جالبی مانند مقاومت در برابر نفوذ مایعات، رطوبت، گرد و غبار، سازگاری با تمامی سیستم عامل ها و دارای طراحی ارگونومیک است.

باقی مشخصات این برند کیبورد مانند باقی کیبورد ها است. مشخصاتی مانند 104 کلید، اتصال به وسیله USB 2 و کابل 1.5 متری در اینجا به بررسی برترین کیبورد های این برند می پردازیم.

برترین کیبورد های سادیتا

  1. کیبورد SADATA SK-1600S

کیبورد مدل SK-1600S که به صورت با سیم تولید شده و از طریق کابل ۲٫۰ USB به کامپیوتر و لپ تاپ متصل می شود یکی از محصولات خوب شرکت سادیتا است. طراحی ارگونومیک این کیبورد به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی تایپ کنید و در مدت زمان زیاد، دستان شما خستگی زیادی را احساس نمی کند.

تعداد کلید های تعبیه شده در این کیبورد (که شامل کلیدهای مولتی مدیا نمی شود) ۱۰۴ کلید است. برای اعلان روشن یا خاموش بودن کلیدهای Num Lock – Caps Lock و Scroll Lock، در کیبورد SADATA SK-1600S دارای سه چراغ LED تعبیه شده است.

این کیبورد یک صفحه‌کلید استاندارد است که مخصوص تایپ کردن سریع و راحت طراحی و تولید شده است و دارای کلیدهای برجسته ای بوده که بالاترین سطح راحتی را به شما ارایه می دهد.

بهترین کیبورد های سادیتا2. کیبورد و موس بی سیم سادیتا SADATA SKM-1554

تعداد ۱۱ کلید بر روی کیبورد SADATA SKM-1554  قرار داده شده است. از این کلید ها می توان به عنوان کلیدهای میانبر استفاده کرد. این دکمه ها پر کاربرد هستند و فعالیت های شما را نیز راحت تر می کنند.

مقاوم بودن آن در برابر مایعات از دیگر ویژگی های خوب این کیبورد می باشد. مایعاتی که به کیبورد نفوذ می کنند، به دلیل طراحی و تعبیه سوراخ هایی در قسمت زیرین این کیبورد، از آن خارج شده و نگرانی شما را از بابت این موضوع راحت می کند. در مورد کیبورد SADATA SKM-1554 می توان به داشتن برد ۱۰ متری آن اشاره کرد که لازم به ذکر است که با اکثر سیستم عامل ها سازگار است.

کیبورد بی سیم سادیتا SADATA SKM-1554

3. کیبورد سادیتا مدل SK1500S 

روش اتصال کیبورد SADATA SK-1500S با استفاده از کانکتور یو اس بی و با سیم است که به کیس یا لپ تاپ شما متصل می شود.

این کیبورد با انواع سیستم عامل های Windows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X, Linux سازگار است. از کلیدهای کیبورد سادیتا می توان به ۶ کلید مخصوص برنامه های اینترنتی و ۵ عدد کلید مالتی‌مدیا با طراحی زیبا اشاره کرد.

کیبورد سادیتا

دیگر مطالب مرتبط:

arman pishahang
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 7 = 11