کیبورد جدید برای آی پد

ipad keyboard

کیبورد جدید برای آی پد

در این مطلب ما به کیبورد جدید برای آی پد می پردازیم شرکت اپل اقدام به معرفی نمونه جدیدی از آی پد در دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۲/۹ اینچی نموده که هرچند از لحاظ ظاهری با نمونه های قبلی آی پد یکسان می باشند ولیکن این آی پد دارای ویژگی های فنی و قدرتمندتری برخوردار هستند از مزیت های قابل توجهی که نظر بسیاری را به خود جلب نموده کیبورد جدید است .

ipad keyboard

صفحه کلید (( کیبورد جدید )) دارای قابلیت های متنوعی می باشد از جمله اینکه این کیبورد را می توان به حالت تا شده در آورد تا بتوان بصورت راحت تری و در سطح بالاتری از آن استفاده برد . قابلیت دیگر این کیبورد وجود ترکپد است (trackpad) یک تجربه ای کاملا نو را برای کاربر رقم می زند. کاربر با حرکت انگشتان خود بر روی ترکپد موجب می شود نشانگر به زیبایی به اشکال دیگری تبدیل شود. شرکت اپل این صفحه کلید را کیبورد جادویی نامیده و نام تجاری صفحه کلید بهبود یافته را داراست این کیبورد دارای درگاه USB-C جهت شارژ کردن می باشد و از ویژگی های دیگر آن می توان گفت که این کیبورد دارای نور پس زمینه می باشد.  نکته قابل توجه اینکه این کیبورد با ipad pro آی پد پرو نسخه های تولید شده در سال های گذشته نیز سازگاری دارد.

کیبورد هوشمند فولیو

folio keyboard

در ساخت کیبورد هوشمند فولیو از بهترین آلیاژ ها وترکیب آن به تکنولوژی های جدید استفاده شده ابعاد کیبورد کاملا مطابق با ابعاد آیپد بوده و اسمارت کیبورد از طریق اسمارت کانکتور به آی پد متصل و بدون هیچ گونه نیازی به انجام تنظیمات خاص قابل استفاده می باشد این کیبورد هوشمند به کاربر امکان انجام تایپ با صفحه کلید فلزی را می دهد این کیبورد همچنین این امکان را می دهد که از بدنه و نمایشگر آی پد نیز به خوبی محافظت شود از طرف دیگر می توانید از این کیبورد به عنوان یک استند کاربری بهره ببرید. اسمارت کیبورد هوشمند فولیو بصورت اختصاصی جهت آی پد پروها ساخته و تولید شده است. این کیبورد بعد از اتمام کار بصورت یک کاور برروی آی پد قرار می گیرد و قابلیت محافظت از بدنه آی پد را دارد.

کیبورد لاجیتک برای انواع آی پد

logitech keyboard

کیبورد لاجیتک دارای صفحه کلید combo touch لاجیتک تمام اندازه با طراحی بسیار زیبا به همراه پد لمسی مخصوص می باشد صفحه کلید این کیبورد دارای کلیدهایی با مکانیزم قیچی و ارتفاع یک میلی متری است ویژگی قابل توجه دیگر این کیبورد صفحه کلید بلک لایتآن و قرار گرفتن کلیدهای میانبر در قسمت بالای کلیدهای اعداد و اشاره است. پد لمسی آن از قابلیت چند لمسی پشتیبانی کرده و از مکان نما ( crusor) بهبود یافته بهره می برد این کیبورد از طریق پورت اتصال اسمارت به آی پد متصل می شود ضمنا در این کیبورد جایگاهی جهت قرارگرفتن قلم اپل در نظر گرفته شده است. از مزایای دیگر این کیبورد این است که از طریق جک تعبیه شده در آن می تواند آی پد خود را در زاویه ای بین ۲۰تا ۶۰ درجه با توجه به نیاز کاربر نگه داشت

کیبورد مجیک

magic keyboard

کیبورد مجیک هر چند همراه با آی پد پرو ۲۰۲۰ عرضه و معرفی شد ه ولیکن سازگار با آی پد های قدیمی تر نیز می باشد این کیبورد که دارای کلید های مناسب در اندازه یک میلی متری و نور پس زمینه همراه با پد لمسی می باشد همچنین این کیبورد از مکانیزم لولای کنافی استفاده می نماید که تا زاویه ۱۲۰ درجه قابل تنظیم می باشد

مطالب مرتبط:

مهدیس جعفری
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 75 = 85