انواع برند های فلش مموری

فلش مموری

      راهنمای مطالعه انواع برندهای فلش مموری:

  • معرفی برندهای معتبر
  • برند سن‌ دیسک اکستریم
  • فلش مموری کینگستون دیتا ترولر
  • فلش مموری پاتریوت سوپرسونیک ریج ۲
  • فلش مموری سیلیکون پاور سی‌۸۰


برندهای معتبر usb

معرفی برندهای معتبر فلش مموری

فلش مموری ها یا USB ها دارای برندهای مختلفی هستند که هر کدام از آنها قابلیت های گوناگونی دارند و البته در حجم های مختلف به بازار عرضه شدند.اما اینکه شما کدام یک از این برندها را می توانید خریداری کنید و برای استفاده شخصی خود به کار ببرید می توانید در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین برند ها را به شما معرفی کنیم.

فلش مموری ها یا USB ها دارای برندهای مختلفی هستند که هر کدام از آنها قابلیت های گوناگونی دارند و البته در حجم های مختلف به بازار عرضه شدند.اما اینکه شما کدام یک از این برندها را می توانید خریداری کنید و برای استفاده شخصی خود به کار ببرید می توانید در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین برند ها را به شما معرفی کنیم.

۲: فلش مموری کینگستون دیتا ترولر (Kingston Data Traveler)

فلش مموری کینگستون دیتا ترولر

این برنامه را می‌توانید در انواع ۱۶ تا ۱۲۸ در بازار پیدا کنید.معماری سن ‌دیسک اکستریم سی زد۸۰ (SanDisk Extreme CZ80) قابلیت اتصال به سیستم های کامپیوتری، تبلت، تلویزیون ها را دارد.با توجه به اینکه اطلاعات در این فلش مموری در صورت پاک شدن قابل باز گردانی می باشند.

مزیت های فلش مموری کینگستون دیتا ترولر

  • یکی از بهترین مزیت های آن به شمار می رود .البته باید نرم افزارهای ریکاوری را از اینترنت دانلود کرده و برای بازگردانی اطلاعات پاک شده آن را استفاده کنید.
  • سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در سن ‌دیسک اکستریم  ۱۹۰ تا ۲۴۵ بر ثانیه می باشد. با توجه به اینکه سرعت بالای انتقال اطلاعات در این فلش مموری در حد قابل قبولی است هیچ وقت وقت شما هدر نمی رود.
  • شما می توانید حجم زیادی از اطلاعات را تنها در چند ثانیه جابجا کنید
  • از بهترین قابلیت ‌های این فلش مموری نگهداری اطلاعات به صورت رمز نگاری است.

اما  باید بگویم که طراحی آن جالب نیست و به دلیل نداشتن ظرافت مناسب فضای قابل توجهی را اشغال می کند فلش مموری سن ‌دیسک اکستریم سی زد۸۰  دارای درپوش می باشد و امکان اینکه در پوشان گم شود می‌تواند منجر به آسیب زدن به فلش مموری شود.

۴:  فلش مموری سیلیکون پاور سی‌۸۰ (SILICON POWER C80

فلش مموری سیلیکون پاور سی‌۸۰

ویژگی های فلش مموری سیلیکون پاور:

  • فلش مموری سیلیکون پاور در مقابل گرد و غبار از اطلاعات شما محافظت می کند و همچنین ضد آب نیز می‌باشد.
  • فلش مموری سیلیکون پاور سی‌۸۰ با بدنه مستحکمی که دارد در مقابل هرگونه ضربه ای مقاوم است و با توجه به فناوری که در این فلش مموری به کار گرفته شده است اطلاعات شما در محیطی  ایمن نگه داری می شود.

تکنولوژی فلش مموری سیلیکون COB

تکنولوژی مورد استفاده در فلش مموری سیلیکون COB می باشد که تمامی قطعات را بر روی یک برد سوار کرده اند و همین امر باعث شده که این فلش مموری ارزان تر از بقیه فلش مموری ها ارائه شود و البته کیفیت آن نیز بیشتر شود.

درپوش فلش مموری سیلیکون پاور ۳۶۰ درجه حول محور آن می چرخد و با توجه به اینکه اتصال کامل به فلش مموری دارد به هیچ عنوان امکان گم شدن آن وجود ندارد.

عیب فلش مموری سیلیکون پاور

مهم ترین عیبی که فلش مموری سیلیکون پاور دارد این است که سرعت انتقال اطلاعات آن پایین می باشد و همین امر می‌تواند در انتخاب این فلش کمی مشکل ایجاد کند.اما با توجه به اینکه نظر مشتری ها در یک نظرسنجی برای فلش مموری سیلیکون پاور سی‌۸۰ از پنج ۴ بوده است باید بگویم که در نوع خود یکی از بهترین فلش مموری ها می باشد.

سخن پایانی:

اینها فقط چند نمونه از بهترین فلش مموری ها بودند در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با انواع دیگر فلش مموری ها کسب کنید میتوانید مقالات ما در همین وبسایت را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

کارشناس پانا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 4