برند هوکو

برند هوکو

تاریخچه برند هوکو

کمپانی هوکو تکنولوژی (HOCO TECHNOLOGY ) در سال ۲۰۰۹ میلادی برند هوکو (hoco) را تاسیس کرد. هوکو از سال ۲۰۰۹ تاکنون، پیشرفت زیادی کرده و در زمینه لوازم جانبی موبایل و قطعات جانبی دیجیتالی به یک برند مشهور جهانی تبدیل شده است؛ به طوری که هوکو به عنوان یک برند مرکزی، توانسته است در بیش از ۵۰ کشور در سراسر دنیا شعبه های خود را تاسیس کند.

محصولات Hoco

برای ماندگاری در این بازار پررقابت امروزی، استراتژی اصلی کمپانی هوکو، تحقیق و توسعه برای تولید محصولات جدید با نوآوری های خاص و طراحی های منحصربفرد است. هوکو با این طرز تفکر و بهره گیری از مهارت و دانش مهندسان باتجربه و ماشین آلات پیشرفته اش توانسته است با این استراتژی پیشرفت کند و برندش را به مردم جهان معرفی کند. به علاوه، هوکو با توجه ویژه بر روی کیفیت محصولاتش، رضایت مشتریان خود را نیز به دست آورد.

و اینگونه هوکو توانست محصولاتش را به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر کند. شعار برند هوکو این است که ”آن چیزی که عاشقش هستید را می سازیم”. آن ها با این شعار وارد بازار تولید انواع لوازم جانبی موبایل شدند. شعبه اصلی کمپانی هوکو در شهر شنژن واقع در کشور چین پایه گذاری شده است و از آن زمان تا کنون به رقیب قدرتمند و سرسختی برای برندهای دیگر این صنعت تبدیل گردیده است. ویژگی‌ اصلی که باعث شده شرکت هوکو به قدرت برسد، تنوع بسیار زیاد و کیفیت بی نظیر محصولاتش است. انواع کابل شارژ، انواع پاوربانک، هلدر گوشی، هندزفری بلوتوث و… فقط برخی از محصولات بی نظیر این شرکت هستند.

محصولات شرکت هوکو

هندزفری | هندزفری هوکو - هندزفری هوکو HOCO E7

دفتر مرکزی هوکو که در شهر شنژن چین واقع شده است، سیستم مدرنی برای انبار کردن، حمل و نقل و تحویل کالاهای تولیدی خود دارد. کمپانی هوکو طیف وسیعی از محصولات را تولید و به بازار عرضه می کند.

محصولات عمده هوکو عبارتند از:

گلس یا همان محافظ صفحه نمایش موبایل، انواع شارژر، پاوربانک، محصولات صوتی و تصویری مانند هندزفری، هدست، اسپیکر و دوربین فیلم برداری ورزشی، وسایلی که در ماشین نصب و به کار می روند، مانند هولدر موبایل و شارژر فندکی، لوازم کوچک خانه مانند فلاسک، ماگ، چراغ خواب و غیره، محصولات خانه هوشمند، محصولات ورزشی و در فضای باز، رایانه ها، کیف های شیک، محصولات آموزشی برای کودکان و غیره.

هوکو دستی در تولید تقریبا همه محصولات دیجیتالی که فکرش را می کنید، دارد. اما تمرکز اصلی شرکت هوکو بر روی تولید لوازم جانبی دیجیتال، آن هم با سطح کیفیتی بسیار بالا می باشد. برند هوکو که به صورت بین المللی به ثبت رسیده است، به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی و رده بالای لوازم جانبی اندروید و اپل معروف شده است. شرکت هوکو، با توجه به تنوع زیاد محصولاتش قصد داشته است که برندی را پایه گذاری کند که با فروشگاه های خرده فروشی بسیاری که عمدتا لوازم جانبی دیجیتال می فروشند در ارتباط باشد . برای مثال پاور بانک هایی که کمپانی هوکو تولید می کند یکی از متنوع ترین و بهترین برند های پاور بانک موجود در بازار است.

Wall charger “C62A Victoria” dual USB port EU set with cable | HOCO | The  Premium Lifestyle Accessories

یکی دیگر از محصولاتی که هوکو تولید و به بازار عرضه می کند، هندزفری سیمی و هندزفری بلوتوث می باشد. هندزفری های هوکو از کیفیت صدا و بدنه خوبی برخوردارند و کاربرانی که از این محصولات استفاده می کنند همیشه از انتخاب خود راضی هستند.

برندی قابل اعتمال

اصلی ترین هدف شرکت هوکو در با کیفیت بودن محصول است. این به این دلیل است که شرکت هوکو در تلاش است که محصولات خود را ساده، کاربردی، با تنوع رنگ زیاد و مطابق با سلیقه جوانان طراحی، تولید و به بازار عرضه کند. هوکو دائما بر روی چنین اصولی پافشاری کرده و آنها را ادامه خواهد داد و تلاش می کند تا برند هوکو را به برندی معروف در سراسر جهان تبدیل کند. در واقع، کمپانی هوکو با تولید لوازم جانبی ظریف و زیبا، لوازم دیجیتالی شما مانند موبایل و کامپیوتر را متفاوت کرده و جلوه خاصی به آنها می بخشد. تمامی کالاهای هوکو دارای یک طراحی خلاقانه، مدرن و متفاوت هستند که در ساخت آنها کوچک ترین جزئیات نیز در نظر گرفته شده است.

افرادی که برند هوکو را شناخته و از آن محصولی خریداری کرده اند، می گویند که محصولات هوکو سراسر زندگیشان را تغییر داده و با استفاده از کالاهای هوکو توانسته است ارزش حقیقی تکنولوژی را بهتر درک کنند. شرکت هوکو می گوید “ما ابتدا در مورد نحوه زندگی مردم فکر کرده و در مرحله بعد به این مسئله می اندیشیم که چگونه برای وسایل دیجیتالی شما مانند گجت ها، تبلت ها و تلفن های هوشمند، لوازم جانبی خاص و متفاوتی را طراحی کنیم. در نهایت ما رویایمان را تحقق می بخشیم. این کاری است که ما در شرکت هوکو می کنیم”.

هوکو یک برند در حال توسعه است که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ شعبه، ۳۵۰ فروشگاه اینترنتی و ۲۰۰۰ فروشگاه خرده فروشی در سرتاسر جهان دارد. شرکت هوکو به طور پیوسته در حال تلاش برای توسعه، پیشرفت و تنوع هر چه بیشتر دسته بندی محصولاتش است و برای تولید کالاهایی منحصربه فرد و عالی هر کاری انجام می دهد.

مطالب مرتبط:

انواع کابل های پرکاربرد

arman pishahang
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

98 − = 90