انواع کابل های پرکاربرد

کابل usb

راهنمای مطالعه

  • مقدمه
  • کابل برند HOCO
  • کابل Remak
  • کابل Kolman kd 34
  • کابل XP

مقدمه

امروزه به دلایلی چون پیشرفت تکنولوژی تعداد برندهای کابل های رایانه ای و الکترونیکی بسیار زیاد هستند. این کابل‌ها با بسیاری از استانداردها، کلمات اختصاری و اصطلاحات فراوان در بازارهای سطح شهر و حتی فروشگاه‌های اینترنتی موجود است.در این مقاله قرار است مروری بر رایج ترین انواع اتصال دهنده کابل الکترونیکی موبایل و کامپیوتر داشته باشیم. با ما همراه باشید چرا که در متن این مقاله به معرفی انواع کابل و توضیحی کامل درباره‌ی انواع برند کابل خواهیم داشت.

کابل برند HOCO

کابل usb

لطفاً هنگام شارژ شدن با این سیم شارژ اطمینان حاصل کنید که توان برق بیش از ۵ ولت / ۲٫۰A نباشد. سیم های مسی چهارهسته ای قادر هستند تا با کیفیت بالا شارژ کنند و سرعت انتقال داده ها را از کابل ها تقویت کنند. فنآوری کابل hoco با ایمن نگه داشتن دستگاه، دستگاه شما را در زمان شارژ سریع تر تضمین می کند. این کابل‌ها ساخته شده از پلاستیک و دارای روکش پلی کربنات می‌باشند.

تمام اطراف کابل به درستی توسط پلی کربنات پوشیده شده است که این پوشش باعث دوام و انعطاف پذیری بالایی نیز می شود. وجود لایه‌ی  پلاستیکی می تواند دستگاه را به نوعی در برابر آب مقاوم کند. اما وجود این لایه تضمینی در قراردادن کامل کابل درون آب را نخواهد داشت. قسمت اتصال باریک به اکثر موارد باز شده و به اندازه کافی قوی است که در برابر قطع و ذخیره سازی مکرر مقاومت می‌کند. این کابل ها با تلفن X / 8/8 Plus / 7/7 Plus تلفن ۶s به علاوه / ۶s / 6 بعلاوه / ۶ تلفن ۵s / 5c / 5 / SE سازگاری بسیاری دارند.

کابل Remax

کابل remax

کابل شارژ و انتقال داده ریمکس Remax Ring Data Lightning Cable RC-053i کابل لایتنینگ ریمک به جهت شکل ظاهری زیبایی که دارد به جرات می‌توان گفت چهره‌ای متفاوت نسبت به دیگر کابل ها دارد. اگر بخواهیم ویژگی‌های مفید و واقعی این کابل را معرفی کنیم، در ابتدا باید به وجود حلقه ا‌ی بر روی این کابل اشاره کنیم که به وسیله‌ی اتصال این حلقه به کوله، دوچرخه و غیره از این کابل متصل به سیستم خود استفاده کنید.

جنس رویه‌ی کابل از جنس چرم است که قابلیت ست کردن با دیگر لوازم را به شکل اکسس آی می دهد. می‌توان از این کابل برای انتقال داده های خود از گوشی و تبلت به کامپیوتر و بلعکس استفاده کنید. همچنین کاربرد اصلی این کابل remax شارژ گوشی و تبلت می باشد. داخل کابل از رابط مسی تشکیل شده همین امر موجب انعطاف پذیری کابل وعدم پیچ خوردگی و سهولت استفاده می‌شود.

کابل Kolman kd_34

kolman usb

کابل kolman از مواد فلزی و روغن الاستیک ساخته شده است. در هنگام استفاده از آن یا در هنگام شارژ دستگاه ها و وسایل خود قابلیت جابجایی با هر زاویه و جهت را به راحتی خواهید داشت. بر خلاف ظاهر سختی که دارد از جنس نرمی برخوردار است که گره خورده کشیده یا پیچ خورده نمی‌شود. این کابل قادر به انجام هر دو عملکرد انتقال داده و شارژ سریع با توجه به امکان شارژ و همگام سازی دادها به طور کامل می باشد. کابل میکرو KD-34 ، هم قابلیت شارژ و هم انتقال دارد و در سه نوع سازگاری با سامسونگ ، سیستم های IOS و نوع C (سه نوع کابل مختلف) ارائه می شود. همچنین دارای رنگ های متنوع و کالیبر عالی است. کیفیت بالا و طراحی داخلی خاص باعث می‌شود تا مقاومت و دوام کابل افزایش یابد.

 کابل بلند ۱۰۰ سانتی متر (۳٫۲۸ فوت) به شما امکان می دهد همزمان با شارژ از دستگاه ها یا وسایل خود استفاده کنید بدون اینکه مشکلی ایجاد شود یا پیچ خورده باشد.

 گوشی های سازگار با کابل Kolman kd_34

Samsung Galaxy S7 Edge / S7 / S6 Edge / S6 / S4 / S3 ، Note 5 / Note 4 / Note3 / J3 / J7 / A3 / A5 / A7 ، Samsung Tab 4 / Tab 3 / Tab A / Tab E / Tab S2 / Tab S / Tab Pro، HTC One A9، HTC ONE M9 / M8 / E8، One Remix، HTC Desire 626 / 626S، Motorola Turbo، Moto X، Moto G، Moto E، LG G4 / G3 / G2، LG G3 / G3 Stylus / G2 / V10 / K10، LG V10، LG Optimus، LG Flex 2، HTC One M7 / M8 / M9 / M9 + / A9 / E8، Microsoft Lumia 430 سازگار است.

کابل XP

کابل xp

انواع کابل های USB , MicroUSB ,…علاوه بر انتقال داده ها به سیستم های دیگر مثلا از گوشی به کامپیوتر و تبلت می‌توان برای شارژ باتری هم استفاده نمود. در اکثر مواقع این کابل ها هم مانند دیگر کابل‌ ها از قابلیت‌هایی برخوردار هستند. کابل xp هم از سیستم های پورت دار usb به طور کامل و دقیق حمایت و پشتیبانی می‌کنند. اندازه‌ی این کابل ها متفاوت است، در کل از سایز بلندی برخوردارند، در ۲ متر و ۳ متر هم موجودند که برای کاربرانی که از درگاه USB فاصله‌ی دورتری دارند بسیار کارآمد می باشد.

مطالب مرتبط:

  • برای خواندن مطالب بیشتر در حوزه تکنولوژی می توانید به این  سایت  مراجعه کنید.
  • شما می توانید برای خرید محصولات در حوزه تکنولوژی به وب سایت panapc.ir مراجعه کنید.

کارشناس پانا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

85 − 75 =