کنسول بازی و برند های معروف آن

دسته ps4

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • بهترین کنسول های بازی قابل حمل
  • xbox one s
  • نینتندو سوئیچ

مقدمه

دسته xbox

همه بازی‌ها و کنسول ها یکسان نیستند و انتخاب صحیح برای نیازها و سلیقه های شما مهم است. علاقه مندان به بازی های جدید باید به دنبال سیستمی با قابلیت وضوح ۴K برای استفاده با Ultra HDTV (یعنی PS4 Pro یا Xbox One X ) باشند. اگرچه حتی اگر تلویزیون UHD ندارید سخت افزار بهبود یافته در داخل این ماشین ها عملکرد کلی بهتری را ارائه می دهد. اگر تصمیم دارید از جدیدترین بازی‌های کنسول مطلع شوید در این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی کنسول های بازی

xbox one s

xbox one s

شاید به نظر برسد که دو کنسول مایکروسافت در لیست ما وجود داشته باشد، اما Xbox One S حتی اگر Xbox One X جدید باشد خیلی قدیمی نیست. اگرچه Xbox One X از سخت افزارهای چشمگیر تری برخوردار است اما S بهترین انتخاب ما برای خریدارانی است که می خواهند یک ماشین بازی و چندرسانه ای مقرون به صرفه داشته باشد که بتواند آخرین بازی های AAA و همچنین نمایش های جریان و فیلم ها را از طریق خدمات محبوب مانند Netflix انجام دهد. هولو این کنسول همچنین تجربه واقعی ۴K HDR را با تلویزیون های سازگار از جمله قابلیت پخش ۴K Blu-Rays ارائه می دهد و با نصف قیمت جدید X جدید وارد بازار می شود.

ایکس باکسS کنسول نسل هشتمی مایکروسافت است. به گزارش دیجیتال ترندز این یک بروزرسانی کوچک تر نسبت به سیستم اصلی است با سخت افزار پیشرفته و امکان پخش ویدئو ۴K و پخش Ultra HD Blu-ray. حتی این کنترلر با اتصال بلوتوث جدید به روز شده است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به آداپتور بی سیم از آن با ویندوز ۱۰ استفاده کنید.این  یک جایزه خوب برای گیمرهای PC است.

Xbox One با ترکیب کامل عناوین سه گانه A و indie و همچنین حق رای دادن های عالی اختصاصی مانند “Halo” و “Gears of War” خالی از لطف نیست. همچنین با تعداد زیاد و رو به رشد عناوین Xbox 360 سازگار است. اما به نظر ما جایی که Xbox One S واقعاً از آن متمایز است، از نظر ما در قابلیت های چندرسانه ای است.

Nitendo

Nitendo

Nintendo برندی است که به معرفی کمی نیاز دارد. این شرکت ژاپنی کنسول های بازی را با Famicom در سال ۱۹۸۳ به جریان اصلی تبدیل کرد. (این امر توانست صنعت بازی را نیز گسترش دهد) که بعدها به عنوان سیستم سرگرم کننده Nintendo سرگرمی Nintendo در غرب منتشر شد. طبق گفته های دیجیتال ترندز و سایر داوران، نینتندو همچنان نوآوری و تعریف مجدد بازار بازی های خانگی را با محصولات منحصر به فردی همچون Wii با کنترل حرکت انجام داده است. ممکن است Nintendo Switch جدید جاه طلب ترین طراحی کنسول  باشد.

طراحی ترکیبی ۲ در۱ به شما امکان می دهد از Switch به عنوان یک سیستم بازی خانگی با ایستگاه docking آن به تلویزیون خود وصل کنید. اگر می خواهید از آن به عنوان یک دستگاه قابل حمل استفاده کنید. “بدنه” شبیه رایانه لوحی است تا بتوانید بازی های خود را در حرکت انجام دهید.

sony

PlayStation pro

PlayStation 4 Pro sony از سخت افزار بسیار خوبی برخوردار است که دارای یک کتابخانه بازی فوق العاده برای مطابقت است. کنترل مجدد آن DualShock 4 یک نسخه به روزرسانی بسیار مورد نیاز نسبت به نسخه های قبلی گیم پد سونی است.

نینتندو سوئیچ

نینتندو سوئیچ

نینتندو سوئیچ یک کنسول به خوبی طراحی شده و همه کاره است که می تواند در خانه پخش شود یا به یک تلویزیون در خانه وصل شود. همچنین تعداد قابل توجهی از بازی های فوق العاده عالی که با کنسول سازگار هستند وجود دارد.

بهترین کنسول بازی های یکپارچه سازی با سیستم عامل

Sega Genesis Mini

Sega Genesis Mini

یک کنسول بازی یکپارچه سازی با سیستم عامل سرگرم کننده است که با ۴۲ بازی شامل “Sonic the Hedgehog” ، “Streets of Rage 2” ، “Earthworm Jim” و سایر کلاسیک ها ارائه می شود.کنسول های بازی های ویدئویی قرار است در سال ۲۰۲۰ وارد یک دوره کاملاً جدید شوند.از بین تمام کنسول های موجود، پلی استیشن ۴ پرو  بهترین انتخاب ما برای اکثر گیمرها است. یک کتابخانه عالی بازی، خروجی ۴K Ultra HD، سازگاری با سرویس های محبوب، قابلیت VR و یک گیم پلی عالی این کنسول را به بهترین سیستم پلاگین و بازی تبدیل کرده است.

کنسول های بازی به عنوان یکی از اصلی ترین فناوری های مصرف کننده تبدیل شده اند زیرا مدل های محبوب اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ مانند Atari 2600 و سیستم سرگرمی Nintendo دیگر کاربردی ندارند. بهترین کنسول های بازی امروز با داشتن ویژگی های سخت افزاری پیشرفته برای ایجاد دنیاهای مجازی و تجربیات سینمایی بسیار دقیق، دارای جدیدترین مدلها هستند که جدیدترین مدلها حتی امکان استفاده از هدست VR را نیز فراهم می آورد.

مطالب مرتبط:

  • برای خواندن مطالب بیشتر در حوزه تکنولوژی می توانید به این  سایت  مراجعه کنید.
  • شما می توانید برای خرید محصولات در حوزه تکنولوژی به وب سایت panapc.ir مراجعه کنید.
کارشناس پانا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 10 = 13