بهترین تجهیزات برای گیمرها

تجهیزات بازی

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • توصیه هایی جهت ارتقا تجهیزات بازی
  • موسEnet
  • کیبورد Havit Rainbow

مقدمه

هدست

بهترین تجهیزات برای گیمرها یک دسته امکانات مهم است که می تواند تعدادی از امکانات محبوب مانند هدست، موس، صفحه کلید، لپ تاپ، رایانه، کنترل و موارد دیگر باشد. لذا در سایت خود برآنیم تا بهترین ها را به بهترین شکل ممکن معرفی کنیم تا به خوانندگان خود در جستجوی تجهیزات بازی مناسب کمک کنیم. صرف نظر از نیازهای ضروری بازی در ادامه به بهترین ابزار برای به روزرسانی بازی خواهیم پرداخت.

وقتی نیاز به تجهیزات مناسب برای بهتر شدن کیفیت بازی و مهارت های بازی احساس می‌شود، نیاز به اطلاعات در خرید این تجهیزات هم احساس خواهد شد. به عنوان مثال کاملا مشخص است که گیمرها صفحه کلید جدید و به روز را به نوع قدیمی‌تر آن ترجیح می دهند. با این حال وقتی صحبت از ماوس، هدست و رایانه شخصی می‌شود آن ها دائماً در جدیدترین نسخه های ارتقاء یافته قرار می گیرند.

تجهیزات برای گیمرها

موس گیمینگ enet

موس گیمینگ enet

eNetMouse از Macally یک ماوس USB نوری با خواننده و نویسنده RFID ،NFC یکپارچه است. این موس شامل Log2Go و LoginEZ می باشد. این امکان را می دهد که کلمه عبور های متداول را در eNetCard ذخیره کنید. این امر باعث می شود تنها با تایپ شخصی رمز عبور خود را بدست آورد.

سازگاری برچسب RFID

خواننده و نویسنده RFID  ،NFC با برچسب های ۱۴۴۴۳A ، Philips Mifare و Sony Felica سازگار است. با فرکانس ISO 1443 A (T=CL) 13.56 مگاهرتز کار می کند.

ذخیره سازی رمز عبور

بسته های نرم افزاری امنیتی Login2Go و LoginEZ کلمه عبور های متداول را در eNetCard ذخیره می کند. این به شما امکان می دهد به سادگی با کشیدن کارت روی موس به وب سایت های ایمن دسترسی پیدا کنید. نرم افزار موجود با سیستم عامل های ویندوز ۲۰۰۰ ۲۰۰۳ و XP سازگار است.

کیبورد Havit Rainbow

کیبورد Havit Rainbow

این نوع کیبورد برند هویت “صفحه کلید با نور پس زمینه” با صفحه کلید غشایی همراه است. در آن همه کلیدها دارای همان غشاء هستند و نور پس زمینه مانند یک چراغ مرکزی است که توسط همه به اشتراک گذاشته می شود. کلمه ها دارای نور پس زمینه نیستند. اما شخصیت های برجسته و جسورانه کلیدها را آسان تر می خوانند حتی اگر بینایی کمتری داشته باشید.

صفحه کلید با ۱۹ کلید ضد روح عملکرد همزمان تا ۱۹ کلید بدون درگیری. ۵ کلید چندرسانه ای، کلیدهای “WASD” قابل تعویض و کلیدهای WIN برای بازی غیرفعال می شوند. سیستم عامل های پشتیبانی شده اعم از: ویندوز ۲۰۰۰/۲۰۰۳ / XP / Vista / Win7 / Win8 / Win10 / Mac OS.

صفحه کلید بدون لغزش و Spill-Resistant Underthe ، دارای دو نگهدارنده لاستیک برای جلوگیری از لغزش آن است. سوراخ های زهکشی در پشت صفحه کلید خود را از مایعات فراری محافظت می کند.

چراغ صفحه کلید را می توان خاموش کنید برای تنظیم ۳ حالت چراغ، روی Fn + Esc کلیک کنید. تنفس ۷ رنگ  ۷ رنگ جامد یا همانطور که دوست دارید چراغ خاموش می شود.

هدست بازی HyperX Cloud  Revolver

هدست بازی HyperX Cloud  Revolver

  • صدای عالی همه جانبه و مرحله صدا درجه استودیو
  • موقعیت یابی میکروفن
  • فوم حافظه HyperX با چرم های برتر
  • قاب فولادی با دوام. جعبه کنترل پیشرفته صوتی USB با کارت صدا DSP
  • میکروفون لغو نویز قابل جدا شدن. قد با میکروفون: ۳۷۶ گرم
  • جهت دهی نسل بعدی جهت دار ۵۰ میلیمتر راننده
  • سازگار با PC / PS4 / MAC / Xbox One

دارای صدای فراگیر باورنکردنی ۷٫۱ کانال است که از طریق پردازنده سیگنال دیجیتال مارک تجاری دالبی تحویل داده می شود. این مزیت دامنه صوتی گسترده تری دارد که عمق و عرض آن را برای دقت صوتی ایجاد می‌کند.

با استفاده از این هدفون می‌توان با شنیدن دقیق تر موقعیت حریفان، حتی در صورت دور بودن آنها می‌توانید از مزیت شیرین رقابت برخوردار شوید. از طرف دیگر، مقایسه آن با دیگر هدفون های مشابه بسیار گران است. راحتی بی نظیر و صدای درجه یک آن بیشتر از قیمت بالای آن است و میکروفون جدا شده ای عجیب را در خود جای داده است.  به همین دلیل است که در صدر لیست ما از بهترین هدست های بازی PC قرار دارد.

پروفایل های صوتی دوباره مهندسی شده، یک صدای بزرگتر را ایجاد می کنند که این هم به نوعی مزیتی برای FPS و گیم پلی های محیط باز و برای یک تجربه شبیه سالن کنسرت هنگام گوش دادن به موسیقی ایده آل است. درایورهای ۵۰ میلیمتری نسل بعدی با هدف موقعیت یابی دقیق صوتی، صدا را به گوش می رسانند. با این تفاسیر HyperX Cloud Revolver را تنها هدست مورد نیاز برای رایانه های شخصی و کنسول های مورد نیاز خود قرار می دهند.

مطالب مرتبط:

  • برای خواندن مطالب بیشتر در حوزه تکنولوژی می توانید به این  سایت  مراجعه کنید.
  • شما می توانید برای خرید محصولات در حوزه تکنولوژی به وب سایت panapc.ir مراجعه کنید
کارشناس پانا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

91 − 85 =