هدست چیست و بهترین برند های هدست

بهترین هدست های دنیا

هدست چیست؟

هدست نوعی هدفون است که علاوه بر دو گوشی برای گوش دادن به صوت، میکروفونی برای ارسال صدا نیز دارد. به عبارت دیگر برخلاف هدفون به کمک هدست می‌توان ارتباطی دو طرفه بر قرار کرد. میکرفون هدست ها به صورت چرخشی حرکت می‌کند و هرکس با توجه به نیاز خود می‌تواند موقعیت و فاصله آن را با صورت و بدن خود تنظیم کند. انواعی از هدست نیز وجود دارند که مستقیماً به کامپیوتر یا تلفن وصل می‌شوند، به همین خاطر مناسب‌ترین وسیله برای استفاده در مراکز تماس و همین طور سیستم‌های تلفنی و پاسخگویی مبتنی بر VoIP، هدست ها هستند. بهترین هدست ها به نسبت کار شما و هزینه ایی که می کنید انتخاب می شود.

از هدست ها می‌توان برای ضبط فیلم آموزشی و همینطور برای بازی‌ های کامپیوتری آنلاین که بازی کنان در آن با هم صحبت می کنند نیز استفاده کرد. در واقع با هدست، شما با دستگاه ارتباطیتان مانند تلفن و یا کامپیوتر همراه می‌شوید و وضعیت کاری شما را بهبود چشمگیری می بخشد. این کار همچنین به صرفه جویی در زمان نیز کمک می کند.

بهترین هدست ها کدام هستند

اکنون ما به بررسی بهترین هدست های دنیا می پردازیم

1 . هدست بیسیم steelseries arctis pro:

بهترین هدست

بهترین هدست بیسیم کل بازار، هدست بیسیم steelseries arctis pro، بهترین کیفیت صدا در گروه خود را به شما هدیه می دهد. این هدست نه تنها به عنوان بهترین هدست بازار بلکه به عنوان بهترین انتخاب برای بازیکنان PS4 شناخته شده است.

این هدست عالی نه تنها سیستم اتصال دوگانه ایی دارد که باعث می شود بتوان همزمان هم به 2.4G و به بلوتوث متصل شد ( برای مثال همزان گوش دادن به موسیقی، به صدای بازی نیش گوش دهید)، اسپیکر های با کیفیت بالا نیز دارد که صوتی بی نظیر و بدون شکست را پخش می کند..

یکی از شگفتی های هدست بیسیم steelseries arctis pro، برد 13 متری آن است. این برد بالا به همراه جنس بسیار سبک این هدست و تمامی خوبی های دیگر این هدست، آن را بهترین گزینه برای خرید می کند.

  • درایور ها: نئودیمیوم
  • پاسخگویی فرکانسی: 10-40000 هرتز
  • حساسیت: 102 دسیبل
  • نویز کنسلینگ: بله

2 . هدست lucidsound LS35X:

Amazon.com: LucidSound LS50X Wireless Gaming Headset for Xbox One with  Bluetooth: Video Games

این هدست به طور مخصوص برای کنسول اکس باکس وان ساخته شده است. این امر باعث شده است که این هدست به طور یکسره و بیسیم به کنسول اکس باکس وان متصل شود. سایز بلندگو های 50 میلی متری این هدست که بسیار کم نظیر می باشد، کیفیت و قدرت صدای بسیار بالایی به آن داده است.

دو عدد میکروفونی که روی این هدست قرار گرفته است به همراه وزن پایین و طراحی زیبای آن، این هدست را به یک انتخاب بسیار عالی تبدیل می کند. مخصوصا که قیمت آن نیز به نسبت پایین تر از دیگر محصولات هم رده خودش است.

  • سایز اسپیکر: 50 میلی متر
  • پاسخگویی فرکانسی: 20-20000 هرتز
  • بیسیم
  • برد 10 متری

3 . هدست turtle beach elite atlas aero:

Amazon.com: Turtle Beach Elite Atlas Aero Wireless PC Gaming Headset:  Electronics

این هدست کیفیت صوتی، طراحی و قدرت هدست های عالی و رده اول بازار را دارد. اما چیزی که این هدست عالی را از دیگر هدست ها مجزا می کند، امکان برنامه ریزی و ایجاد تغیرات بسیار بالا در آن، از طریق نرم افزار کامپیوتری اش است.

برنامه کنترل هدست turtle که نام آن turtle beach control studio است، اجازه دست کاری های زیادی مانند کم یا زیاد کردم قدرت بیس، متمرکز کردن قدرت صدا در ناحیه ایی خاص و کنترل های مربوط به میکروفون را می دهد. برخی از تنظیمات بسیار خاص نیز دارد. مانند 3 بعدی کردن صوت یا حالت شنوایی ابر انسانی.

چیز دیگری که در این هدست به چشم می خورد قابلیت اتصال آن به هر دو صورت بیسیم و با سیم است. شما می توانید زمانی که نمی خواهید از باتری آن استفاده کنید، آن را با یک جک 3.5 میلی متری به دستگاه خود متصل کنید و از آن استفاده کنید.

4 . هدست logitech G635 7.1 lightsync:

بهترین هدست گیمینگ

این هدست را همه به 3 دلیل اصلی می شناستد و به همین 3 دلیل هم خیلی طرفدار و خریدار دارد. اولین آن ها نور های LED قابل کنترل است. این هدست به تمامی دستگاه ها اتصال راحت دارد.

هدست های گیمینگ

دومین ویژگی چشم گیر این هدست راحت بودن بسیار عالی آن است. حالتی که این هدست طراحی شده است و جنس استفاده شده در آن، یکی از راحت ترین تجربه های هدست داشتن را برای شما رقم می زند.

آخرین و مهم ترین خاصیت دوست داشتنی هدست logitech G635 7.1 lightsync، کیفیت صدای بی نظیر آن است. تکنولوژی به کار رفته در این هدست یکی از بهترین کیفیت صدا هایی که تا به حال تجربه کرده اید را به وجود آورده است.

مطالب مرتبط:

arman pishahang
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

60 − = 52