انواع برند های کیبورد

keyboard

راهنمای مطالعه

  • مقدمه
  • کیبورد TSCO
  • کیبورد و موس A4TECH 9200F
  • کیبورد sadata SK-1600
  • کیببورد ایکس پی پروداکت مدل XP-8901
  • انواع برند های کیبورد

مقدمه

تنها گیمرهای بزرگ نیستند که برای ساعت ها بازی احتیاج به یک صفحه کلید عالی و بی عیب و نقص دارند بلکه یک صفحه کلید سریع و با قدرت عالی می تواند تأثیر زیادی در زندگی محاسباتی هر شخص مثل کارهای شخصی، ایمیل، تایپ و دیگر موارد داشته باشد. به همین دلیل تصمیم بر آن گرفتیم تا در سایت خود یعنی panapc انواع برند های کیبورد را برای یک تجربه راحت تر، کم تحرک تر و همچنین بازخورد مناسب ارائه داده و معرفی کنیم.

انواع برند های کیبورد

  • کیبورد TSCO
  • کیبورد و موس A4TECH 9200F
  • کیبورد sadata SK-1600
  • کیبورد ایکس پی پروداکت مدل XP-8901

کبیورد TSCO

keyboard

هر کیبوردی دارای مشخصات فیزیکی می باشد که از دیگر کیبورد ها او را متمایز می‌کند. کیبورد تسکو در ابعاد۲۵ × ۲۱۲ × ۴۸۵ میلی‌متر می باشد. نوع اتصال این کیبورد سیمی است. و نوع رابط کاربری usb است که از همین رابط هم تغذیه می‌کند. این صفحه کلید زیبا از ۱۰۶ کلید تشکیل شده که هشت عدد از این کلیدها میانبر می باشد.

جالب‌تر اینجاست که تمامی کلیدهای میانبر در برابر خیس شدگی حاصل از مایعات و حتی گرد و خاک بسیار مقاوم می باشد. میزان توان در برابر فشار کلید ها بیست میلیون ضربه می باشد، که همین امر دلیلی بر عمر طولانی این نوع صفحه کلید ها می باشد. سازگار با سیستم عامل‌های Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP می باشد.

این صفحه کلید به وسیله‌ی شرکت تسکو طراحی و ساخته شده است. این کیبورد از طراحی بسیار ساده و زیبایی برخوردار است که همین امر مصارف این صفحه کلید ها را در منازل و اداره ها بیشتر کرده است. نرمی بیش از حد کلیدهای میانی کیبورد tsco باعث سهولت در استفاده از این نوع کیبورد ها شده است.

کیبورد و موس A4TECH 9200F

کیبورد و موس A4TECH 9200F

کیبورد A4tech 9200f همانند دیگر کیبوردهای موجود در بازار از کاربری های بسیار زیادی برخوردار است. یکی از این خصوصیات مهم این مدل کیبورد رابط اتصال بی سیم به usb می باشد که فاصله یازده تا پانزده متری را هم جبران می‌کند. همچنین دارای نوزده کلید میانی می باشد. دیگر فایده‌ی این صفحه کلید تفاوت چاپی کلیدها می باشد که به راحتی و به مرور زمان پاک نمی‌شود و از طول عمر بیشتری نسبت به دیگر صفحه کلید ها برخوردار است.

مزیت دیگر این کیبورد این است که با توجه به قرار دادن سوراخ هایی در زیر صفحه کلید، دیگر نباید نگران خیس شدن و ریختن مایعات بر روی کیبورد باشید. زیرا به راحتی از همین سوراخ های تعبیه شده قابل پاک شدن می باشد. مهمترین مزیتی که کیبورد نوع A4tech 9200F دارد این است که می‌تواند انرژی را ذخیره کند تا در صورت کم شدن باتری، دستگاه به تدریج و در حالت استراحت خاموش شود.

کیبورد sadata SK-1600

کیبورد sadata SK-1600

اغلب کیبورد هایی که در بازار موجود است از شرایط و خصوصیات فیزیکی خوبی برخوردارند، کیبورد هایSadata هم به علت کاربرد و عمر طولانی  از این دسته مستثنی نیستند، تنها عاملی که توانسته عمر طولانی این کیبورد ها را تضمین کند، میزان ضربه هایی است که به کلید های کیبورد وارد می‌شود، این صفحه کلید می‌تواند ده میلیون ضربه را تحمل کند.

از دیگر مزایای این کیبورد به صرفه این است که کاربر می‌تواند بدون احتیاج به هیچ اپلیکیشن دیگری این صفحه کلید Sadata را بر روی mac و ویندوز نیز نصب کند. از خصوصیات دیگر این کیبورد از این قرار است که در برابر ریختن مایعات مقاوم می باشد و اینکه حروف فارسی خوانا نوشته شده است. مثل اکثر کیبورد ها قابل اتصال به USB می باشد که از همین راه هم تغذیه می‌کند.

کیبورد ایکس پی پروداکت مدل XP-8901

XP-8901

این کیبورد زیبا و پرکاربرد سایز کوچکی دارد و همین مزیتی بر بالا بردن سرعت تایپ در فواصل طولانی دارد. اتصال و تغذیه‌ی صفحه کلید و XP_8901 از طریق USB با سیم می باشد که البته کاملا حرفه‌ای و پیشرفته است . می‌توان به راحتی به سیستم خانگی خود متصل کرده و به کارهای روزمره خود پرداخت. این کابل USB که به علت لایه‌ی پلاستیکی اش از عوارضی چون پارگی و درهم پیچیدن به دور می باشد.

بدنه ‌ی این کیبورد محبوب از جنس پلاستیک فشرده می باشد. حروف به نحو احسن روی این صفحه کلید حک شده است که کار با او را جذاب‌ تر می‌کند. دارای صد و چهارده کلید است که هشت کلید این کیبورد از دسته کلید های میانی است. علاوه بر قابلیت های گفته شده کیبورد Xp_8901، دارای قابلیت حفاظتی در برابر آلودگی گرد و خاک و رطوبت حاصل از مایعات می باشد. همچنین طبق گفته های شرکت سازنده و میزان رضایت خریداران این صفحه کلید از استحکام زیادی در برابر ضربه های وارد شده بر کلید ها برخوردار است. به عبارتی مقاوم در برابر ده میلیون ضربه می باشد.

این کیبورد همچنین از قابلیت auto sleep نیز برخوردار است که چنانچه باتری کامپیوتر ضعیف شود سیستم در حالت استراحت و به تدریج انرژی باقیمانده‌ اش را تخلیه می‌کند.

مطالب مرتبط:

  • برای خواندن مطالب بیشتر در حوزه تکنولوژی می توانید به این  سایت  مراجعه کنید.
  • شما می توانید برای خرید محصولات در حوزه تکنولوژی به وب سایت panapc.ir مراجعه کنید.
کارشناس پانا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 37 = 42